onsdag 7. januar 2009

Ingrid i Palacaguina, 2

Hei igjen! Naa er det paa tide aa blogge, fikk nemlig ikke gaatt paa internett foer i gaarkveld, og da ble jeg helt sjokkert. Tenk at det har vaert krig i Palestina i 12 dager uten at jeg har faatt med meg noe som helst? Jeg har skjoent at Nicaragua er en mye stoerre boble en Sund Folkehoegskole. Saa naa har jeg tatt meg selv i nakken, og sitter og leser nyheter istedenfor aa sjekke hvilke bilder folk la ut paa facebook etter juleferien.

Kan fortelle at vi i Palacaguina fremdeles lever, ingen av oss er spesielt syke akkurat naa, og i dag har vi faktisk gaatt opp et sykt fjell der Daniel Angel Ortega doede i 1931. Han var hoeyt oppe i Sandinistbevegelsen, og ble skadet i et beroemt slag i Palacaguina. Saa vennene hans hjalp ha opp paa fjellet, der han doede. HVert aar drar de unge sandinistene opp hit for aa feire. turen var SYKT TUNG OG VARM, og jeg fikk maurbitt i ansiktet!

hilsen ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar